افزونه Awesome Support
افزونه Awesome Support
افزونه Awesome Support نیاز شما را برای داشتن یک پشتیبانی قدرتمند برطرف ساخته و به راحتی می توانید به موفقیتی بیش از پیش دست پیدا کنید.
افزونه پشتیبانی تیکت وردپرس به راحتی با فروشگاه محصولات فیزیکی ، دیجیتالی و یا خدماتی سایت شما سازگاری نشان داده و فرقی نمی کند که سایت شما چه فروشگاه سازی داشته باشد ، ووکامرس یا ایزی دیجیتال دانلود و یا هرچیز دیگری … افزونه Awesome Supprt فراتر از حد تصورتان می تواند به شما در این امر کمک کند.
در این سری از آموزش های رایگان طراحی سایت به آموزش افزونه Awesome Support می پردازیم.
نصب و فعالسازی افزونه تیکت وردپرس Awesome Support
در ابتدای کار برای نصب و فعالسازی افزونه به قسمت افزونهها و افزودن در پیشخوان وردپرس بروید. در آنجا نام افزونه را در کادر مورد نظر وارد کرده و دکمه نصب و فعالسازی را بزنید.
مطابق شکل زیر، بعد از نصب و فعالسازی افزونه قسمتی با نام تیکتها به پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد.
معرفی بخشهای مهم افزونه
سربرگ کلی
اولین بخش از قسمت تنظیمات این افزونه، بخش “کلی” است. مطابق آنچه که در تصویر زیر آمده است، شما قادر خواهید بود تا امکاناتی همچون موارد زیر را شخصیسازی کنید:
انتخاب پشتیبان پیشفرض
فعال و غیرفعال کردن عضویت در سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس
حالت نمایش پاسخهای پشتیبانی در دو نوع قدیمی یا جدید
امکان تعیین تعداد پاسخها در هر صفحه
نشان دادن تیکتهای باز، هنگام کلیک روی “همه تیکتها”
نمایش اعداد تیکت در پیشخوان
تعیین تعداد تیکتهای قدیمی
فعال کردن واحد پشتیبانی، برای مواردی همچون واحد فروش، پشتیبانی و مشکلات
تنظیمات مربوط به ریدایرکت کردن
فعال کردن چک کردن صندوق پست
و…افزونه Awesome Support
سربرگ ثبتنام
مطابق شکل زیر، در این بخش میتوانید اجازه بدهید کاربران در صفحه پشتیبانی در سایت عضو شوند. این تنظیم حتی در صورت خاموش بودن تنظیمات ثبت نام وردپرس هم میتواند فعال شود. علاوه بر این اعلان و پیغامهای مربوط به ثبتنام در این بخش قابلیت شخصیسازی دارند.
سربرگ حریم خصوصی
در این بخش میتوانید تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعالسازی نمایید. محتویات پاپاپها و دکمه تنظیمات حریم خصوصی نیز در این بخش قابل تغییر هستند.
سربرگ فیلدها
در این قسمت میتوانید ویژگیهای فیلدهای موجود در سیستم تیکتدهی خود را شخصیسازی نمایید.افزونه
Awesome Support
سربرگ استایل
مطابق شکل زیر، شما در این بخش قادر هستید تا به دلخواه خود پوستهای برای بخش سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب نمایید.
افزونه فارسی ارسال تیکت برای وردپرس Awesome Support در حالحاضر تنها دارای یک پوسته پیشفرض است، اما اگر تمایل دارید میتوانید جزء توسعه دهندگان افزونه شده و برای آن پوستهای طراحی کنید.
البته باید توجه داشته باشید که در قسمت رنگها دست شما کاملا باز بوده و میتوانید هر رنگی که دوست دارید برای سیستم تیکت و پشتیبانی خود انتخاب کنید.
با زدن تیک گزینه “استفاده از ادیتور توسط مشتری” نیز میتوانید تا ویرایشگر وردپرس را برای کاربران نمایش دهید تا از ابزار موجود در ویرایشگر استفاده کنند.
و در نهایت در بخش رنگها، رنگ مورد نظر برای هر بخش از پشتیبانی سایت را تعیین کنید.
سپس به بخش بعدی تنظیما یعنی ایمیلها مراجعه کرده و بخشهایی همچون درج لوگو، هدر ایمیل ارسالی، فوتر ایمیل ارسالی، متن ایمیل ارسالی همراه با جزییات تیکت و موارد دیگری همچون محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکتها، محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت و.. را تعیین کنید.افزونه Awesome Support
سربرگ مدیریت محصولها – Products Management
مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده مینمایید، در بخش Products Management نیز قادر به انجام موارد زیر برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس خواهید بود:
امکان انتخاب محصولات ارائه شده در سایت برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس
امکان همگامسازی و انتخاب محصولات ووکامرس در صورتی که از این افزونه فروشگاهی استفاده کرده باشید.
انتخاب محصولات برای ارائه تیکت و پشتیبانی در وردپرس از بخش Include Products
استثنا کردن محصولاتی که نمیخواهید برای آنها پشتیبانی ارائه گردد از بخش Exclude Products
سربرگ آپلود فایل
همیشه یکی از دغدغههای مهم وردپرس کاران امکان ارسال فایل توسط مشتریان در تیکت بوده است. افزونه تیکت وردپرس این دغدغه را به طور کامل رفع کرده و مطابق شکل زیر تنظیماتی را برای بخش آپلود فایل در اختیار شما قرار میدهد.
قابلیت آپلود فایل با سایز دلخواه و هر نوع پسوندی در تیکتها یک قابلیت فوقالعاده بوده که کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از آن هر نوع فایلی را با برای شما آپلود کنند.افزونه Awesome Support
سربرگ پیشرفته
در بخش پیشرفته نیز مطابق شکل زیر، تنظیمات بیشتر در اختیار شما قرار داده شده است تا موارد زیر را برای خود شخصیسازی نمایید:
امکان ریدایرکت برای کاربر هنگام ثبتنام در بخش پشتیبانی
قابلیت ایجاد دسترسی مدیر پشتیبانی به تمامی تیکتها
امکان فعالسازی دسترسی کارمندان پشتیبانی به تمامی تیکتها
پاک کردن دادهها
و…
حال بعد از آنکه با تمامی بخشهای تنظیمات افزونه تیکت وردپرس Awesome Support آشنا شدید و توانستید تمامی تنظیمات را مطابق نیاز و سلیقه خود شخصیسازی نمایید. حال وقت آن رسیده است که به بخش تیکتها و سپس موضوعات مراجعه کنید و واحدهای مورد نظر را برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب کنید.
در شکل زیر نمایی از محیط سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس که بین کاربر و مدیر سایت وجود دارد را مشاهده میکنید. این بخش بسیار راحت بوده و نیاز به دانش فنی ندارد و کاربر شما به راحتی میتوانند تیکتهای خود را برای شما ارسال نمایند
دیدگاهتان را بنویسید