آشنایی با گوگل دیسکاور
گوگل دیسکاور (google discover) چیست؟
گوگل دیسکاور یکی از جدیدترین بخش هایی است که توسط گوگل راه اندازی شده است . و مشاهده ی آن فقط در موبایل و در مرورگر گوگل کرم امکان پذیر است و مدیریت و تحلیل اصلی رو با گوگل سرچ کنسول انجام میدهیم.
Google Discover به عنوان یکی از بزرگترین فضاهای گوگل شناخته شده است. به طوری که گوگل در سال ۲۰۱۹ ادعا داشت در Discover ماهانه بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال میباشند. همچنین اعتقاد گوگل بر آن بود که این فضا به اندازهی فضای اینستاگرام بزرگ خواهد شد. لازم است بدانید که وب سایت های خوش شانس در گوگل دیسکاور نشان داده میشوند. همچنین این فضا، می تواند بهترین مکان در گوگل برای ماندن و دیده شدن باشد.
این فضا دارای معایبی نیز میباشد که می توان به عنوان یکی از مشخصترین عیبهای آن، به نبودن راه قابل اعتمادی برای نمایش درآمدن در آن اشاره کرد. اما لازم است بگوییم که در این مورد هیچ جای نگرانی وجود ندارد. زیرا برای شانس بیشتر جهت ورود به Google Discover، گوگل نکات خاصی را ارائه داده است.
درست است که این فضا، ویژگی جدیدی به حساب نمیآید، اما در سئو به عنوان شروع دنیایی جدید محسوب میشود. به احتمال زیاد بسیاری از شما آن را دیدهاید اما اسم آن به گوشتان نخورده است. با خواندن این مقاله تا انتها میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به این فضا را بدست آورید.
🔍 در این مقاله قصد داریم همهی آن چه که باید در مورد گوگل دیسکاور بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.
در سپتامبر سال ۲۰۱۸، Google Discover راهاندازی شد. در واقع Google Discover ابزاری میباشد که پیشنهاداتی را به کاربران برای مشاهده و بر اساس جستجوهای قبلی آنها ارائه میدهد. این ویژگی علاوه بر تأکید بر عکاسی که شامل ترکیبی از خبرها میباشد و فیلمها و تصاویر، محتواهایی که همیشه سبز میباشند را نیز برجسته میکند.
فید آپ نیز یکی از ویژگیهای گوگل بود که پیشنهاداتی را به کاربران ارائه میداد و ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه پیدا کرد. پس از آن تصمیم این غول فناوری بر آن شد که نام گوگل دیسکاور را جایگزین فید آپ نماید.
راهاندازی گوگل دیسکاور را میتوان به عنوان بخشی از یک ابتکار بزرگتر به حساب آورد. زیرا به دنبال راههایی بود که این شرکت بتواند برای بلند مدت تجربه جستجو را بهبود ببخشد و این راه را به عنوان هدف خود قرار داده بود. در میان این ابتکار عمل، مجموعهای از بروزرسانیها توسط پلتفرم کلی گوگل آغاز شد. که با تغییرات زیادی در نحوه تفکر شرکت در مورد تجربیات کاربر در ارتباط بود. این بروزرسانیها بر برنامه گوگل، فید پیشنهادی آن و جستجو تأثیراتی داشت.
قبل از آن که نام جدید گوگل دیسکاور بیان شود، فید اصلی برنامه گوگل شامل چیدمانی بود که مبتنی بر متن بوده و در درجه اول به کاربران توضیحات متا، عناوین و عکسهای اتفاقی را ارائه میداد.
زمانی که نام گوگل دیسکاور جایگزین نام فید پیشنهاد شد. با قالب بصری، کاربر پسندتر و قابل تنظیمی به طور مجدد طراحی شد. نسبت به آن چیزی که گوگل دیسکاور در گوگل فید استفاده میکرد، دامنهی گستردهتری از محتوای آنلاین را در برمیگیرد.
گوگل به جای آن که مطالب اخیر منتشر شده و اخبار را توصیه کند، مجموعهای از محتواهای همیشه سبز همچون چگونگی استفاده از فلان محصول، فیلمها، عکسها و دستورالعملها و همچنین مجموعهای از اخبار را به خودش جلب میکند.
علاوه بر پیشرفت در محتوای آنلاین و انواع موضوعات بصری، سیستم عامل دیسکاور به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند تجربه خودشان را شخصیسازی نمایند. لازم است بدانید هر محتوایی که پیشنهاد میشود، شامل یک عنوان خاص میباشد. که هماهنگ با محتوای مربوطه است. به عنوان مثال اگر با جستجوی گوگل به دنبال مباحثی مربوط به فناوری میباشید، ممکن است عناوینی همچون اتومبیلهای خودکار یا هوش مصنوعی را در ارتباط با توصیههای گوگل دیسکاور مشاهده نمایید.
زمانی که کاربران علاقهمند به محتواهایی میشوند که میبینند، میتوانند آنها را مشاهده کنند و تنها کافی است ضربهای بر روی سر برگ بزنند تا بتوانند محتواهای مشابه را مشاهده کنند . و یا آن موضوع را دنبال کرده تا در فید دیسکاور آنها در آینده، پستهای مشابه نشان داده شود.
اگر کاربران قصد ندارند که دیگر موضوعی را دنبال کنند، میتوانند در برنامه گوگل خودشان، بر روی دکمه بیشتر کلیک کرده و پس از آن برای مشاهده موضوعاتی که نتایج جستجوی آنها ایجاد کرده است، بر روی دادههای شما در جستجو ضربه بزنند. از آنجا میتوانند مباحثی را که در سابقه جستجوی خودشان، الگوریتم گوگل شناسایی کرده است را فالو و یا آنفالو نمایند.
✅ گوگل دیسکاور چگونه راه اندازی می شود
در این بخش قصد داریم به بیان راههایی بپردازیم که به شما کمک میکند برای سایت خود، گوگل دیسکاور را راهاندازی نمایید.
برای آنکه بتوانید Google Discover را برای سایت خودتان راهاندازی نمایید، الگوی قطعی و خاصی وجود ندارد و همچنین نمیشود که شما تصور کنید پس از انجام یک سری کارها، گوگل دیسکاور باید از فردا برای سایت شما راهاندازی شده باشد.
گوگل نیز خودش با صراحت کامل اعلام میدارد که الگوریتمی که مقالات و سایتها را برای گوگل دیسکاور انتخاب میکند، نه تنها به کیفیت محتوا اهمیت داده بلکه کاربران را برای رسیدن به علایقشان کمک و همراهی میکند.
برخی از سایتها عمومی هستند و موضوع خاصی ندارند، این گونه سایتها باید به دنبال موضوعاتی بروند که مردم به آنها علاقه داشته و برایشان جذاب است. حواستان باشد فکر کردن به این موضوع که موضوعات از نظر کلمهی کلیدی سخت و یا آسان میباشند و این که شما قادر نیستید سئو چنین موضوعاتی را انجام دهید، اصلا کار درستی نمیباشد زیرا گوگل دیسکاور به نتایج صفحه اول گوگل و سئو هیچ ربطی ندارد و اگر حس کند برای مخاطبین محتوایی از سایت شما خوب است، بدون آنکه جایگاه آن مقاله را در نتایج جستجو در نظر بگیرد، آن مقاله را برای مخاطبین نمایش خواهد داد.
بنابراین باید برای رسیدن به محتواهای جذاب در تلاش باشید. به عنوان مثال در مورد کلمات کلیدی موضوعاتی که اصلا در مورد آنها محتوایی نمیباشد و یا محتواهای موجود ناقص هستند، تحقیق جامعی انجام دهید و دست به تولید این گونه محتواها بزنید. بنابراین سعی کنید در حوزه فعالیت خودتان، چنین کاری را انجام دهید. اگر شروع به انجام این کار نمودید، بدانید که برای ایجاد گوگل دیسکاور سایتتان، قدم بزرگی برداشتهاید. شاید بگویید که در موضوعات شما رقابت بسیار زیادی وجود دارد، اما لازم است بدانید که باز هم کلمات و موضوعات بسیار زیادی وجود دارند که تاکنون کسی به آنها به طور جدی توجه نکرده است. بنابراین تحقیق کردن در مورد این گونه کلمات کلیدی، می توان برگ برندهی شما برای راهاندازی گوگل دیسکاور برای سایتتان باشد.
راه دیگری که میتواند صفحههای سایت شما و مقالاتتان را لایق ماندن در دیسکاور بداند، این است که تلاش کنید سایت خود را در موضوعات تخصصی به یک سایت مرجع و جامع تبدیل نمایید. یعنی سایتی تخصصی به وجود آورید که به طور کامل نیازهای کاربران را در آن حوزهای که در نظر دارید، در نظر گرفته و در مورد آنها مطالب جامعی را ارائه دهید.
همچنین راه دیگری نیز وجود دارد که میتواند مخاطبین شما را با مقالههای سایتتان درگیر کند و باعث شود که کاربران محتواهای سایتتان را منتشر کنند و یا در مورد آن محتوا، بحث کنند و یا به عبارت دیگر با نظر دادن به مشارکت بپردازند.
اشتراکگذاری محتوا و کانتنت مارکتینک یکی از راههایی است که میتواند مقالهای را معتبر سازد. بنابراین اگر بتوانید در مورد محتوا بازاریابی درستی داشته باشید، در این مسیر قدم مثبتی برداشتهاید.
در بخشهای بعدی در مورد این موضوع را به طور مفصلتر صحبت خواهیم کرد.
✅ روش های رسیدن به گوگل دیسکاور چیست
برای آنکه به گوگل دیسکاور برسید، چندین راه وجود دارد. در این بخش قصد داریم این راهها را نام برده و در بخشهای بعدی هر کدام را به طور کامل و جامع توضیح دهیم. پیشنهاد می کنیم که خواندن این بخشهای مهم و کاربردی را از دست ندهید.
راه های رسیدن به Google Discover عبارت است از:
- پست کردن فیلمهای بیشتر در صفحه سایتتان
- دنبال کردن دستورالعملهای Google News
- در تلاش باشید که همیشه ترکیبی از محتواهای همیشه سبز و ترند را ایجاد کنید.
- در زمانهای ممکن، عکسها را در محتوای خود قرار داده و آنها را بهینه کنید.
- محتوا و سایت خود را برای تلفن همراه بهینه سازی کنید.
- سعی کنید در اطراف موضوعات اصلی، محتوای وب خود را ایجاد کرده و لینک دهید.
- پست کردن فیلم های بیش تر در صفحه سایت تان
گوگل دیسکاور یک فضای بسیار جذاب است و در واقع هدف آن این است که پیشنهادات محتوایی را که برای مردم جذاب است، در اختیار آنها قرار دهد. امروزه مشاهده آنلاین ویدئوها طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز در حال پیشرفت است. بنابراین جای هیچ تعجبی نیست الگوریتم های جستجوی گوگل و گوگل دیسکاور طرفدار این نوع از محتوا باشند.
همانطور که گفتیم Google Discover بر فیلمها و همچنین ترکیبی از محتواهای جدید و همیشه سبز تأکید دارد. بنابراین لازم است که شما انواع گوناگونی از پستهای ویدئویی همچون نسخه نمایشی، آموزشی و همچنین فیلمهای کوتاهی که کاربران را از روند جدید در صنعتتان آگاه میسازد، استفاده کنید.
در یک نتیجهگیری کلی باید بگوییم که جدا از کاری که انجام میدهید، اگر برای گوگل دیسکاور از ویدئو استفاده کنید باعث نمیشود که به برند شما و یا استراتژی کلی بازاریابی آسیب برساند. در کل باید بگوییم که بسیاری از افراد ترجیح میدهند برای آشنایی با یک برند، به تماشای ویدئوهای فان و جذاب بپردازند.
✅ دنبال کردن دستورالعملهای Google News
گوگل بیان میکند که محتواهای نمایش داده شده و داستانها در دیسکاور باید از خط مشیهای Google News و دستورالعملها پیروی نمایند. Google News شامل الزاماتی است که این الزامات شامل انتشار دادن محتواهای اصلی و همچنین به کمترین حد رساندن تبلیغات دربارهی محتواها و شفاف و واضح نوشتنشان میباشد. از این طریق خواننده میتواند به راحتی درک کند که این مقاله را چه کسی نوشته است، انتشار آن در چه تاریخی انجام شده است، در چه بخشهایی از منابع خارجی استفاده شده است و سایر عوامل مهمی که به اعتبار مقاله مربوط میشود.
✅ در تلاش باشید که همیشه ترکیبی از محتواهای همیشه سبز و ترند را ایجاد کنید
Google به طور عمومی بیان کرده است که گوگل دیسکاور همیشه به مخاطبین محتواهای همیشه سبز و جدید را نشان میدهد. این عمل تجربیات کاملی را به کاربران میبخشد که در آن میتوانند با ترند روز پیش روند و در عین حال هم از عکسها، فیلمها و راهنمایی هایی که همیشه سبز هستند استفاده میکنند.
گذشته از گوگل دیسکاور، قرار دادن ترکیبی از محتواهای همیشه سبز و ترند، قدرت اسم تجاریتان را تقویت کرده و به عنوان یک تولیدکنندهی محتوای حرفهای به شما کمک میکند.
زمانی که موضوعات همیشه سبز و جدید در استراتژی محتوایی خودتان ترکیب میشوند، در وب سایتتان از اشتراکگذاری، ترافیک seo و تعامل زیاد میتوانید برخوردار شوید. نه تنها مخاطبان متوجه میشوند که دارای آگاهی در زمینه صنعت مورد نظر خود میباشید، بلکه از سایتتان به عنوان یک منبع برای اطلاعات به روز، حساس و نکات بنیادی استفاده میکنند.
✅ در زمانهای ممکن، عکسها را در محتوای خود قرار داده و آنها را بهینه کنید
جدا از ایجاد و به هم پیوستن محتواهایی که باکیفیت میباشند، گوگل پیشنهاد میدهد بهترین کاری که میتوانید انجام دهید اضافه کردن عکسهای باکیفیت به وب سایتتان و همچنین بهینهسازی آنها میباشد.
در کنار فیلمها، گوگل دیسکاور با نمایش دادن عکسهای بزرگ که دارای توضیحات متنی هستند، محتواهای سایتتان را جذابتر میکند. حتی میتوانید در پستهایی که تا حد زیادی به متن وابسته میباشند، از عکسهای جذاب جهت سرگرمی و همچنین خسته نشدن مخاطب سایتتان استفاده کنید.
جهت بهینه سازی کردن آنها برای هر دو الگوریتم Google Discover و Google Search ، حتما از اضافه کردن متن جایگزین استفاده کنید و پروندهها را فشردهسازی کنید تا با کاهش سرعت بارگذاری صفحه رو به رو نشوید و آسیبی به رتبهبندی جستجوی شما نرسد.
✅ محتوا و سایت خود را برای تلفن همراه بهینهسازی کنید
زمانی که محتوایی را ایجاد کرده و آن را پست میکنید، احتمالا دوست دارید که بدانید آیا این محتوا در همهی دستگاهها به خصوص دستگاه تلفن همراه که این روزها نسبت به دسکتاپ برای سرچ گوگل پرکاربرتر میباشند، خوب دیده میشوند. آیا فکر کردهاید که اگر با استفاده از تلفن همراهتان و در گوگل دیسکاور، افراد محتواهای شما را پیدا کنند و پس از کلیک کردن بر روی آن، محتوای شما کاربرد آسانی نداشته باشند، چه اتفاقی میافتد؟ احتمالا به سرعت آنها از صفحه شما خارج میشوند.
مشخص نمیباشد که آیا الگوریتم های گوگل دیسکاور برای تلفن همراه از سایتهای بهینهسازی شده پشتیبانی میکنند یا خیر؟ لازم است بدانید که از سال ۲۰۱۵، الگوریتم های جستجوی گوگل پاداشی را برای محتوای تلفن همراه در نظر گرفته است را به آنها میدهد. یک سایت بهینهسازی شده در هر صورت برای تلفن همراهتان موجب افزایش رتبهی جستجوی شما میشود و در نتیجه از نظر گوگل اعتبار شما را بهبود میبخشد. همچنین برای افرادی که از طریق گوگل دیسکاور وارد میشوند، سایت شما را جذابتر و یکپارچهتر میکند.
✅ سعی کنید در اطراف موضوعات اصلی، محتوای وب خود را ایجاد کرده و لینک دهید
گوگل فراتر از تمام تکنیکهای دیگر، میگوید گویندگان محتوا باید بر روی آن چیزی که بهتر انجام میدهند، تمرکز داشته باشند. به عبارت دیگر باید محتواهایی تولید کنند که میدانند مردم از آنها لذت میبرند.
توصیهی یک پست پشتیبانی گوگل این است که از نظر الگوریتمی و بر اساس آنچه گوگل میداند برای کاربران جذابتر است و در نهایت باعث رتبهبندی بهتر میشود، محتواها را کشف کند. رتبهبندی محتواها به علایق کاربر و همچنین میزان تطابق محتواهای یک مقاله مربوط میباشد.
یکی از موارد مهمی که سازندگان محتوا باید دربارهی گوگل دیسکاور بدانند، این است که این سیستم به رفتار جستجوی گذشته کاربر بسیار بستگی دارد. در واقع یعنی این ابزار نشان دهندهی محتواهایی میباشد که با جستجوهای قبلی کاربر در ارتباط میباشد.
توصیه بکر این است که ارتباط انواع گوناگونی از محتوا را در موضوعی ایجاد کرده و بین این صفحات ارتباط ایجاد کند. این کارها از بهترین راهها برای گفتن ارتباط محتواها به گوگل میباشد. بدین ترتیب زمانی که کاربر در نتایج ارگانیک بر روی صفحه A کلیک میکند، احتمال دارد که در فید دیسکاور خودش، صفحه B را پیدا کند.
علاوه بر این که برای ورود به گوگل دیسکاور، شانس شما افزایش مییابد، برای سئو شما لینک داخلی مفید خواهد بود.
✅ آیا به یک محتوای بروز برای قرار گرفتن در گوگل دیسکاور نیاز است؟
در این بخش قصد داریم توضیح دهیم که آیا جهت قرار گرفتن در گوگل دیسکاور به محتواهای بروزی نیاز است یا خیر؟
قبلتر اکثر چیزهایی که در فید به نمایش در میآمدند، ترندها و اخبارهای روز بود. اما در Discover امروزه این موارد ترکیبی از مطالبی میباشد که بر اساس هر کاربری تعیین شده میباشد. ممکن است در وب این مطالب جدید بوده باشند یا به طور خاصی برای کاربران جدید باشند. به عبارتی محتواهای همیشه سبز به طور اساسی تاریخ انقضایی ندارند و برای نمایش در این قسمت از شانس بیشتری برخوردار میباشند.
در این مورد گوگل مثالی زده است و گفته است که فرض کنید برای سفر بعدی خودتان در حال برنامهریزی میباشید، مقالهای در دیسکاور در مورد بهترین جاذبههای تفریحی یا بهترین غذاها به شما نشان داده میشود.
یکی از نکات جالب در Google Discover قابلیت کنترل است، در واقع در دیسکاور محتواهایی که به ما نشان داده میشوند، قابلیت کنترل دارند.
✅ محتواهای مورد علاقه ی کاربر بر چه اساسی در گوگل دیسکاور پیدا می شوند
همانند سایر الگوریتمهای گوگل در این قسمت نیز چگونگی عمل کردن به طور واضح مشخص نمیباشد ولی سئوکاران حرفهای بر این باورند که موارد زیر محتواهای پیشنهادی را تا حد زیادی تعیین میکنند.
در تمامی سرویسهای گوگل همچون سرچ یوتیوب، گوگل و غیره، سابقه فعالیت شما اهمیت دارد.
سابقه تنظیمات مکان و موقعیتهای مکانی.
مطالبی را که در خود گوگل دیسکاور به دنبال آنها میباشید.
تقریبا میتوان گفت که همانند شبکههای اجتماعی، گوگل به بررسی رفتار کاربر میپردازد و طبق اطلاعات بدست آمده به کاربر محتواهای مورد علاقه را پیشنهاد میدهد.
حتی کاربر میتواند از میان محتواهای پیشنهادی، مطالبی که مورد علاقهاش میباشد را دنبال کند که محتواهای فراوانی را با این عنوان به آن پیشنهاد دهد و همچنین بر عکس مطالبی که به آنها علاقهای ندارد را هم اطلاع بدهد. در تنظیمات Google Discover، قسمت جداگانهای نیز وجود دارد که شما قادر خواهید بود تمام مطالبی که جزء علاقهمندیهایتان گذاشتهاید و همچنین آنهایی که جزء علاقه مندی هایتان نمیباشد را نیز ببینید و در صورتی که نیاز است، آنها را تغییر دهید و بهینهسازیشان کنید.
✅ گوگل دیسکاور چه تأثیراتی به دنبال دارد
شاید این سوال برای شما هم پیش باید که آیا سایتهایی که میتوانند در discover نشان داده شوند، قویتر از دیگر سایت ها میباشند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حتما نمیتواند به این شکل باشد که اگر مقالاتی از سایتی وارد گوگل دیسکاور شد، پس آن سایت از دیگر سایتها قویتر میباشد. اصلیترین تأثیر discover جذب تعداد بیشتری مخاطب میباشد و به این علت ارزشمند است. که به غیر از راههای جذب کاربر، راه جدیدی را میتوانید بدست آورید و اگر از آن کاملا به طور بهینه استفاده کنید، میتواند کاربران زیادی را به سمت سایت شما جذب کند.
اهمیت نداشتن تاریخ انتشار در گوگل دیسکاور یکی از موارد جالب آن میباشد . اگر حس کند مقالهای برای کاربری مفید بوده و مورد علاقهی کاربر میباشد، آن را نمایش میدهد. بنابراین در سایت شما تمامی مقالت شانس این را دارند که در گوگل دیسکاور باشند.
نکته قابل توجه اینجاست که اگر در discover یکی از مقالات سایتتان قرار گرفت، به این معنا نمیباشد که همهی مقالات شما از این به بعد، شرایط قرار گرفتن در دیسکاور را دارا میباشند. بنابراین از تمامی مقالات سایتتان، ممکن است که تنها برخی از آنها در گوگل دیسکاور قرار گیرند.
بر روی لینکهای دیسکاور هر کلیکی که انجام شود، گوگل در بخش مجزایی به نام discover در سرچ کنسول نشان میدهد.
- افزونه تخفیف و قیمت گذاری پویا ووکامرس
- افزونه چت و پشتیبانی واتساپ فروشگاه وردپرس
- افزونه یکی بخر یکی رایگان ببر ووکامرس
- افزونه پیامک ووکامرس WooCommerce
- افزونه WooCommerce Lucky Wheel
- افزونه Customer Reviews for WooCommerce
- آموزش کار با افزونه Remove Related Products
- افزونه حذف قیمت و دکمه افزودن به سبد خرید از ووکامرس
- معرفی افزونه WooCommerce Admin
- افزونه YITH WooCommerce Gift Cards
- نمایش کد در مطالب وردپرس
- افزونه های Lazy Load وردپرس
- آموزش رایگان ووکامرس صفر تا صد
- آموزش رایگان طراحی سایت صفر تا صد
- بهترین افزونه های ووکامرس برای افزایش فروش در سال 2021
- آشنایی با افزونه امتیازدهی به محصولات ووکامرس
- افزونه نظرسنجی پیشرفته ووکامرس
- بهترین افزونه های ووکامرس
- آموزش کار با افزونه WooCommerce RTL
- آموزش کار با افرونه WooCommerce Products Per Page
- آموزش کار با افزونه اسکرول بی پایان محصولات ووکامرس
- افزونه ساخت سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
- آموزش کار با افزونه WooCommerce Variation Swatches
- آموزش کار با افزونه YITH WooCommerce Share For Discounts
- آموزش کار با افزونه Woocommerce Open Close
- سفارشی سازی صفحه آرشیو محصولات در ووکامرس
- آموزش کار با افزونه WooCommerce Stock Manager
- درگاه پرداخت بانک ملت برای ووکامرس
- افزونه مقایسه محصول ووکامرس را بشناسیم
- افزونه YITH افزونه Smart Manager for woocommerce
- آموزش کار با افزونه خرید گروهی محصولات در ووکامروس
- افزونه Delivery Times for WooCommerce
- ساخت کد تخفیف در ووکامرس
- افزونه حسابرس ووکامرس
- افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews
- آموزش تخفیف بر اساس روش پرداخت در ووکامرس
- افزونه YITH WooCommerce Review for Discounts
- تصویر پیشفرض محصولات ووکامرس
- افزودن واحد تومان به ووکامرس
- پشتیبانی محصولات ووکامرس با BBPress و BuddyPress
- درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس
- آشنایی با ابزارک های ووکامرس
- آموزش کامل مدیریت سفارشات در ووکامرس
- WooCommerce Product Filters
- رمز عبور ووکامرس
- مدیریت موجودی انبار محصولات ووکامرس
- تغییر اندازه تصویر محصولات ووکامرس بدون نیاز به افزونه
- افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس
- افزونه محتوای شرطی ووکامرس
دیدگاهتان را بنویسید