افزونه نیر وب در وردپرس
افزونه نیر وب در وردپرس
افزونه نیر وب با بیش از 100 هزار نصب فعال بهترین افزونه تیکت پشتیبانی رایگان در وردپرس و ووکامرس محسوب میگردد.
این افزونه به شما کمک میکند تا بتوانید سیستم تیکتینگ را بصورت کاملا رایگان در سایت وردپرسی خود راه اندازی کرده و با مشتریان و کاربران وبسایت تعامل بیشتری برقرار نمایید.
در این سری از آموزش های رایگان طراحی سایت به آموزش افزونه نیر وب در وردپرس می پردازیم.
امکانات افزونه پشتیبانی نیر وب
امکان ارسال نامحدود تیکت
ساخت نامحدود دپارتمان
امکان افزودن پشتیبان به صورت نامحدود
امکان افزودن پاسخهای آماده به صورت نامحدود
امکان ارسال تیکت از مدیریت به کاربر
امکان مشاهده تیکتهای مربوط به هر دپارتمان توسط پشتیبان مخصوص
امکان مطلع شدن پشتیبانها از تیکت جدید توسط ایمیل
امکان مطلع شدن کاربر از پاسخ تیکتها توسط ایمیل
آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ رایگان افزونه نیر وب
پس از نصب و فعالسازی افزونه، گزینه جدیدی به نام “ تعداد تیکت” به منوی پیشخوان وردپرس شما افزوده خواهد شد که دارای بخشهای مختلفی میباشد، در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
تعداد تیکت
اولین سربرگ کلیه تیکتهای ارسالی، جدید، در حال بررسی، پاسخ داده شده و تعداد آنها را نمایش میدهد. از میان تیکتهای موجود می توانید تیکت موردنظر خود را جستجو کرده و یا آنها را حذف نمایید.افزونه
نیر وب
ارسال تیکت
سربرگ بعد ارسال تیکت نام دارد که با کلیک بر روی آن صفحهای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.
در این بخش لازم است اطلاعات موجود از قبیل نوع گیرنده (کاربر یا پشتیبان)، گیرنده، موضوع تیکت، انتخاب بخش دپارتمان موردنظر و اولویت آن (کم، عادی، ضروری) را تکمیل نمایید. در کادر پیام نیز میتوانید متن پیام خود را وارد کنید و در انتها در صورت تمایل به ارسال تصویر میتوانید از فایل ضمیمه استفاده کنید.
از قسمت “وضعیت” موجود در سمت چپ صفحه میتوان وضعیت تیکت (جدید، در حال بررسی، پاسخ داده شده، بسته) را انتخاب و یا تغییر داد، همچنین برای فعالسازی اعلان هشدار به کاربر کافیست گزینه “ارسال ایمیل به کاربر” را تیک بزنید. پس از تکمیل نمودن اطلاعات بر روی دکمه “ارسال تیکت” کلیک کنید.افزونه نیر وب
دپارتمان
در بخش دپارتمان میتوانید کلیه دپارتمانهای موجود را مشاهده کرده و یا یک دپارتمان جدید ایجاد کنید. برای ساخت یک دپارتمان جدید کافیست یک نام برای دپارتمان در نظر گرفته و از بخش پشتیبانی یکی از پشتیبانهای سایت را انتخاب و بر روی دکمه “افزودن دپارتمان” کلیک کنید.
پاسخ آماده
با استفاده از جوابهای آماده و از پیش تعریف شده میتوانید به سوالات متداول و تکراری سریعتر پاسخ داده و با جلوگیری از نوشتن جوابهای تکراری تا اندازه بسیاری در زمان صرفهجویی کنید. در این سربرگ کلیه پاسخهای آمادهای که اضافه شده است را مشاهده خواهید کرد، برای افزودن پاسخ آماده جدید کافیست بر روی دکمه “پاسخ جدید” کلیک کنید و پاسخ موردنظر خود را وارد کنید.افزونه ن
یر وب
سوالات متداول
به احتمال زیاد بخش سوالات متداول را در سایتهای مختلفی مشاهده کردهاید و در بیشتر موارد نیز پیش آمده است که بتوانید سوال و مشکل خود را از میان سوالات متداول پیدا کرده و مشکل خود را برطرف نمایید.
سوالات متداول سوالات پرتکرار و بسیار مشابهی هستند که کاربران زیادی آن را مطرح میکنند، به همین دلیل میتوانید بخشی از تیکتینگ سایت را به سوالات متداول اختصاص دهید تا علاوه بر صرفهجویی در زمان پشتیبان و کارشناس، کاربران راحتتر و سریعتر بتوانند بدون نیاز به ارسال تیکت، مشکل و سوال خود را پیدا نمایند.
این سربرگ برای افزودن سوالات متداول میباشد، با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه زیر خواهید شد که در کادر مربوط به “سوال” می-بایست سوال موردنظر خود را وارد کرده و در بخش “پاسخ” جواب مربوطه را وارد نمایید، برای افزودن سوال به سوالات متداول بر روی دکمه “اضافه کردن سوال” کلیک کنید.افزونه نیر وب
پیکربندی
این بخش مربوط به تنظیمات پیکربندی افزونه است که خود دارای سه سربرگ مجزا میباشد:
تنظیمات عمومی: این سربرگ شامل تنظیمات عمومی از قبیل انتخاب و مکان نمایش آیکون و قالب ارسال ایمیل به مدیریت را نشان میدهد، در صورت تمایل میتوانید در این قالب تغییراتی ایجاد کنید.
فایلهای آپلود شده توسط کاربر: این بخش لیست فایلهای آپلود شده توسط کاربر را نمایش میدهد.
پشتیبانی: آخرین سربرگ مربوط به پیکربندی و تنظیمات پشتیبانی است که دارای زیرمجموعههای پست الکترونیک، تیکت و فایل میباشد، در این بخش میتوانید در صورت تمایل به فعالسازی اعلان به پشتیبان و کاربر، گزینههای “ارسال ایمیل به پشتیبان” و “ارسال ایمیل به کاربر” را تیک بزنید.
در بخش “تیکت” میتوانید با فعال نمودن گزینه ” انتخاب محصول ضروری باشد” انتخاب محصول را اجباری کنید، همچنین متن موجود در بالای ارسال تیکت را نیز به دلخواه خود وارد کنید.
سربرگ “فایل” نیز امکان انتخاب مقدار حجم فایل آپلود بر حسب مگابایت و پسوندهای مجاز تصویر را برای شما فراهم میکند.افزو
نه نیر وب
لازم است پس از اعمال تغییرات، حتما تنظیمات را ذخیره کنید.
پس از ارسال تیکت توسط کاربر، تیکهای دریافتی به صورت زیر نمایش داده میشوند:
راه اندازی سیستم تیکتینگ رایگان
سیستم تیکتینگ به کسب و کار شما کمک میکند تا با موفقیت به فعالیت خود ادامه داده و با افزایش تعامل با مشتریان خود بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس مانند هر وبسایت دیگری این امکان را برای شما فراهم میکند تا از سیستم تیکتینگ مناسب و حرفهای برای پاسخگویی سریع برای مشتریان استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید