w3designw3design
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • خدمات ما
    • طراحی سایت
    • سئو و بهینه سازی سایت
    • کارت ویزیت آنلاین
    • پنل پیامکی
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
Search
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • خدمات ما
    • طراحی سایت
    • سئو و بهینه سازی سایت
    • کارت ویزیت آنلاین
    • پنل پیامکی
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • وبلاگ
تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوایی

writer22020-11-09T12:16:00+03:30
By writer2 تبلیغات

تبلیغات محتوایی

🌀 تبلیغات محتوایی به معنای قرار دادن محتواها در فرمت‌های مختلف در مقابل چشم مخاطبین و جلب توجه آن‌ها است. این استراتژی به مطرح شدن محتوا و برند شما کمک می‌کند و باعث موفقیت آن می‌شود.

🌀راه‌های زیادی برای تبلیغ محتوا وجود دارد. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی، سئو، اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و … هر راهی که بتواند افراد بیشتری را متوجه محتوای شما کند، توزیع و تبلیغات محتوایی نامیده می‌شود.

🌀content advertising ، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود و باید مدت‌ها قبل از تولید و انتشار محتوا برای آن برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات محتوایی چیست

اهداف تبلیغات محتوایی

🔻افزایش آگاهی در مورد برند

🔻افزایش آگاهی در مورد محصولات

🔻افزایش تعداد موقعیت‌های فروش بالقوه

🔻ایجاد وفاداری

🔻افزایش فروش

🔻مشتریان مشتاق

اهداف content advertising

آیا تبلیغات محتوا همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

🔹تبلیغات همسان با ارائه گزارش همسان با ساختار پلتفرم ارائه دهنده آن موفقیت آمیز بوده است. در این نوع تبلیغات، بسیاری از کاربران به تفاوت موجود بین محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی پی نمی‌برند.

🔹از طرف دیگر content advertising باید در چشمان کاربر نسبت به محتوای اصلی قابل تشخیص باشد. در این زمان است که محتوای با کیفیت نقش تاثیرگذاری در تصمیم کاربر می‌گذارد. برای مثال شما به دنبال دانلود یک مقاله علمی هستید، واضح است که به روش ارائه آن توسط سایت میزبان اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که دنبال آن هستید کیفیت خوب است. بنابراین شاید اصلا متوجه نشوید که بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اید!

آیا content advertising همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

content advertising در برابر بازاریابی محتوایی

🔹مزیت‌های متنوعی برای بازاریابی محتوایی وجود دارد، ولی ابتدا باید تبلیغات محتوایی را با بازاریابی محتوایی مقایسه کنیم. بازاریابی محتوایی مبنای اصلی بازاریابی ربایشی است. در بازاریابی ربایشی، گروه‌های تجاری با ارائه و به اشتراک گذاری مطالب مفید، کاربردی و ارزشمند در قالب خبر یا گزارش، ویدئو، پادکست و… مخاطبان یا مشتریانی که به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه‌ای خاص هستند را به سمت خود جذب می‌کنند. ساختار کلی بازاریابی محتوایی پیوستگی هدفمندی دارد و از هم گسیخته نیست.

تبلیغات محتوایی در برابر بازاریابی محتوایی

🔹از طرف دیگر تبلیغات محتوایی به صورت هدفمند از هم گسیخته‌اند و طوری طراحی شده‌اند که توجه بیننده را بربایند و آن‌ها را برای انجام یک عکس العمل خاص وسوسه کنند.

🔹یکی از ویژگی‌هایی که در هر دو زمینه content advertising  و بازاریابی محتوایی مورد اهمیت است، تاکید و اهمیت دادن به کیفیت است. درست است که شما با تولید محتوای تبلیغاتی در حال گسترش محتوای ارگانیگ خود از طریق کانال‌های پولی هستید، اما این بدین معنی نیست که محتوای بی‌کیفیت در برابر کاربران قرار دهید. کیفیت محتوا باید در بالاترین سطح خود باشد، چراکه شما با پرداخت هزینه در حال گسترش محتوای تجارت خود هستید، پس باید بیشترین بازده را بگیرید!

 

ویژگی‌های تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی

🔹تفاوت اصلی دیگر بین content advertising و بازاریابی محتوایی جایی است که مسئله وابستگی بازاریابی محتوایی به اصول سئو و رتبه بندی ارگانیک گوگل پیش می‌آید. مخاطبان و مشتریان بوجود آمده از طریق بازاریابی محتوایی از طریق جستجو‌های گوگل روانه تجارت شما می‌شوند، بنابراین افت و خیز جستجو‌های ارگانیک بر کیفیت این نوع بازاریابی تاثیرگذار است. اما از طرف دیگر تبلیغات محتوایی با چالش‌های همراه با بازاریابی محتوایی رو به رو نیست، کاهش دسترسی ارگانیک به محتوای اصلی شما تاثیری بر قدرت تبلیغات محتوایی از طریق کانال‌های پولی را ندارد.

🔹امروزه، باید بدانیم که حجم جستجو‌های ارگانیک در حال کاهش هستند و این مسئله در آینده برای تجارت‌هایی که بر پایه جستجو‌های ارگانیک یا به زبان بهتر بازاریابی محتوایی بنا شده‌اند، می‌تواند خطر آفرین باشد. از این رو به نظر می‌رسد که تبلیغات محتوایی قدم منطقی بعدی در جهت گسترش محتوا به عنوان یک سلاح مفید در بازاریابی است.

تفاوت اصلی بین تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی

مزایای  content advertising

🔹یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات محتوا این واقعیت است که شما لازم نیست نگرانی در مورد ایجاد محتواهایی داشته باشید که به راحتی بتوان آن را پیدا کرد. در واقع جالب است بدانید که موتور های جستجوگر، سئو، کلمات کلیدی و موارد مشابه نقش مهمی در تبلیغات محتوا بازی نمی کنند و بنابراین می توانند کاملا نادیده گرفته شوند. در عوض، به سادگی کانال توزیع را که فکر می کنید برای محتوای مناسب تر است انتخاب کرده و مقدار مناسب فضای تبلیغاتی یا زمان تبلیغات را خریداری کنید. این نه تنها کار را بسیار آسان می کند، بلکه باعث می شود که از تبلیغات و محتوا به شیوه بسیار هدفمند استفاده شود. بازاریابی محتوا، به ویژه در حوزه هایی مانند رسانه های اجتماعی مفید می باشد و به محدود کردن هزینه تبلیغات محتوا کمک می کند.

🔹توانایی سفارشی سازی محتوای با چنین دقتی، مزیت دیگری دارد و آن هم این است که می توان از آن برای موضوعات بسیار خاص و مخاطبان محدودتری استفاده کرد که با استفاده از اقدامات بازاریابی محتوا، به مراتب بیش از حد پر هزینه و ناکارآمد خواهد بود. همچنین، تبلیغات محتوایی معمولا به خوبی پوشش داده می شود؛ این بدان معنا است که به طور کلی کانال تبلیغاتی مناسب برای هر نوع مخاطب وجود دارد. این امر باعث می شود تبلیغات محتوا بسیار مقرون به صرفه باشد.

مزایایcontent advertising

روش‌های استفاده از تبلیغات محتوایی

🔸اطلاعات گرافیکی(اینفوگرافیک): استفاده از این نوع گرافیک ها به شرطی که دارای محتوای مناسب باشند می تواند مانگاری و اثر گذاری بیشتری بر ذهن مخاطب داشته باشد و برای مدت زیادی بر روی رسانه ها باقی بماند.

🔸صفحه اینترنتی: عاملی که باعث تفاوت بین صفحه معمولی اینترنت و صفحه ای که در آن تبلیغات محتوایی قرار دارد می شود در جذابیت محتوا و صفحات است که باعث جذب بازدید کنندگان بیشتر و مطالعه بیشتر محتوای تبلیغات میشود.

🔸ویدئو: استفاده از ویدئو و پادکست به دلیل صرف هزینه صوتی و تصویری، کمتر در تبلیغات محتوایی به کار برده می شود ولی به دلیل سهولت استفاده از آن می تواند تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد.

روش‌های استفاده از content advertising

 

Share this post

Facebook Twitter LinkedIn Google + Email

Author

writer2

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Related Posts

وب برندینگ

وب برندینگ چیست؟ تفاوت آن با سئو

وب برندینگ چیست؟ 🔸 وب برندینگ یکی از تکنیک های برندینگ و مدیریت برند است که با استفاده از فضای... read more

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان (Native Ads) چیست و چه کاربردی دارد؟

تبلیغات همسان یا محتوایی چیست؟ تبلیغات همسان یا محتوایی به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که... read more

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک و تاریخچه ی آن در سال های اخیر اینفوگرافیک به طور چشم گیری گسترش یافته است و به صورت... read more

ابزارهای ساخت لوگو حرفه ای

ابزارهای ساخت لوگو حرفه ای رایگان

ابزارهای ساخت لوگو حرفه ای رایگان 🔹 ابزارهای ساخت لوگو، سایت‌هایی هستند که به شما اجازه طراحی یک لوگو یا... read more

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی چیست؟

تبلیغات ایمیلی تبلیغات ایمیلی چیست؟ تبلیغات ایمیلی یکی از انواع روش های بازاریابی آنلاینه که یک پیام و تبلیغ تجاری از... read more

خبرنامه

خبرنامه چیست ؟ کاربرد و اهمیت آن

خبرنامه چیست ؟ کاربرد و اهمیت آن 🔹سرویس خبرنامه ، دو کار اساسی را برای شما انجام می‌دهد. اول اینکه... read more

استارتاپ

استارتاپ چیست و تفاوت آن با کسب و کار

استارتاپ چیست و تفاوت آن با کسب و کار 🔹 استارتاپ ( Startup ) را به فارسی به شرکت نوپا... read more

ترافیک ارجاعی

ترافیک ارجاعی(Referral Traffic)

ترافیک ارجاعی(Referral Traffic) ✅کاربرانی که از طریق دیگر سایت ها به جز موتورهای جستجو به سایت شما وارد می شوند،... read more

IMAP چیست؟

IMAP چیست؟

IMAP پروتکل IMAP یکی از پروتکل های نسبتا جدید مورد استفاده در محیط وب (اینترنت ) است . از این... read more

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو (SEM) 🔹SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که... read more

جستجو

Follow Us

Facebook Pinterest Instagram Linkedin Telegram

آخرین مطالب

بسته نصبی قالب وردپرس
آموزش راه اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست دایرکت ادمین
افزونه ShortPixel
افزونه ShortPixel و بهینه سازی تصاویر وردپرس
افزونه‌ WPFront user Role
افزونه‌ WPFront user Role برای مدیریت نقش های کاربری در وردپرس
آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس
آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس
افزونه Ninja Forms
افزونه Ninja Forms
افزونه EWWW Image Optimizer
افزونه EWWW Image Optimizer
افزونه User Role Editor
افزونه User Role Editor و مدیریت نقش و سطح دسترسی کاربر در وردپرس
نصب وردپرس روی ساب فولدر
آموزش نصب وردپرس روی ساب فولدر دایرکت ادمین
افزونه Master Slider
افزونه Master Slider
افزونه Formidable Forms
افزونه Formidable Forms

دسته‌ها

  • آموزش
  • آموزش وردپرس
  • بازاریابی محتوا
  • برنامه نویسی
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • سئو خارجی
  • شبکه
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • کامپیوتر و لپ تاپ
  • گرویتی فرم
  • لینک سازی
  • نرم افزار

بایگانی‌ها

  • فوریه 2021
  • ژانویه 2021
  • دسامبر 2020
  • نوامبر 2020
  • اکتبر 2020
  • سپتامبر 2020

دسترسی سریع

  • خانه
  • وبلاگ
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • کارت ویزیت آنلاین
  • پنل پیامکی

عضویت در خبرنامه

    ۹۱۰۰-۱۰۱۱(۰۱۳) info@w3design.ir
    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای تیم w3design محفوظ است.