w3designw3design
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • خدمات ما
    • طراحی سایت
    • سئو و بهینه سازی سایت
    • کارت ویزیت آنلاین
    • پنل پیامکی
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
Search
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • خدمات ما
    • طراحی سایت
    • سئو و بهینه سازی سایت
    • کارت ویزیت آنلاین
    • پنل پیامکی
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • وبلاگ
تبلیغات بنری گوگل

تبلیغات بنری چیست؟

writer32020-11-09T12:21:10+00:00
By writer3 تبلیغات

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری ، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری دارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

تبلیغات بنری چیست

اهداف تبلیغات بنری

  1. جذب مخاطبین بیشتر
  2. معرفی تخفیفات و پیشنهادات در رابطه با محصول و سرویس موردنظر
  3. افزایش ترافیک وبسایت
  4.  افزایش آگاهی برند

اهداف تبلیغات بنری

انواع تبلیغات بنری

  • بنر تصویری ساده: یک تصویر گرافیکی در ابعاد مختلف در وب و موبایل است که با کلیک بر روی آن کاربر به صفحه‌ی دیگری هدایت می‌شود.
  • بنر HTML5 و تعاملی: در این نوع بنر المان‌هایی نظیر کلید، بازی، تصاویر متحرک و … را می‌توان تعبیه کرد. تعاملی بودن بنر باعث جلب توجه بهتر کاربران می‌شود.
  • تبلیغات بینابینی (Interstitial): نوعی از تبلیغات بنری در اپلیکیشن‌های موبایل است. در این نوع تبلیغ هنگام رفتن از یک مرحله به مرحله‌ی بعد در اپلیکیشن یا بازی، یک تصویر ثابت یا متحرک کل صفحه‌ی موبایل را برای لحظاتی می‌پوشاند.
  • تبلیغات ویدیویی درون‌بنری: یک کلیپ ویدیویی است که می‌تواند داخل فضای بنر به نمایش دربیاید و در نهایت با تعبیه کلیدی کاربران را به تعامل دعوت کند.

انواع تبلیغات بنری

چگونه تبلیغات بنری را طراحی کنیم؟

برای طراحی بنر، نیازی نیست که یک طراح حرفه‌ای باشید تنها کافی است از طریق ابزارهای آنلاین مثل Bannersnack یا canva.com، بنرهای ثابت و متحرک بسازید.

چگونگی طراحی تبلیغات بنری

قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

  • مخاطب هدف شما کیست و درخواست شما از او چیست؟ 

    قبل از طراحی بنر حتماً باید این نکته را در نظر داشته باشید. در مرحله اول مخاطبین اصلی تبلیغات خود را تشخیص دهید و سپس دقت کنید که چه درخواستی از آن‌ها دارید. کلیک بر روی وب‌سایت شما؟ خرید محصولات محدود در حراج؟ استفاده رایگان از یکی از محصولات/خدمات شما؟

  • پیشنهاد ارزشمند شما چیست؟ 

    این سؤال در نوشتن متن بنر و انتخاب یک CTA مناسب برای آن، به شما کمک می‌کند.

  • سایز بنر تبلیغاتی را مطابق اندازه‌های استاندارد انتخاب کنید. 

    به دلیل اینکه اغلب ناشرین از سایزهای استاندارد بنر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، بهتر است شما نیز اندازه بنر را مطابق استاندارد موجود انتخاب کنید.

  • از تصاویر و عکس‌های باکیفیت در طراحی بنر استفاده کنید. 

    استفاده از تصاویر باکیفیت پایین در بنرهای تبلیغاتی باعث عدم اعتماد کاربران به برند شده و درنتیجه کاربران روی بنر کلیک نخواهند کرد.

  • از رنگ مختص برند خود استفاده کنید. 

    اگر قصد ایجاد یک بنر حرفه‌ای دارید یا می‌خواهید که کاربران تبلیغ برند شما در اینترنت را تشخیص دهند، بنر خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که رنگ آن به رنگ برند شما نزدیک باشد.

  • سعی کنید بنر را ساده طراحی کنید. 

    هرچه بنر ساده‌تر باشد، پیام آن سریع‌تر به مخاطبان هدف شما منتقل می‌شود.

  • از المان‌های برند در طراحی بنر استفاده کنید. 

    جدا از این مسئله که کسب‌وکار شما چقدر بزرگ است، حتماً باید از یکی از المان‌های برند مانند لوگو، نام شرکت یا نام وب‌سایت در طراحی بنر استفاده کنید.

قوانین در طراحی تبلیغات بنری

مزایای تبلیغات بنری یا نمایشی

  • ازنظر بصری جذاب است

    محتوای گرافیکی جذاب این مدل از تبلیغات، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام تبلیغات را به‌سادگی به مخاطب منتقل کند. وجود تصویر در این تبلیغات، مزیت آن‌ها نسبت به تبلیغات SEM است. محدودیت تعداد کاراکتر و فرمت متنی SEM، می‌تواند تبلیغ‌دهنده را برای انجام تبلیغات متنوع جذاب با مشکل روبه‌رو کند. همچنین ذهن انسان تصاویر را بهتر از نوشته‌ها به خاطر می‌سپارد و این مزیت دیگر تبلیغات بنری نسبت به فرمت‌های متنی تبلیغات است.

  • تقویت آگاهی از برند

    کاربر به‌راحتی می‌تواند تنها با مشاهده تبلیغات بنری یا نمایشی، در مورد برند، محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست آورد و نسبت به کسب‌وکار شما مشتاق شود و کلیک بر روی آن نیز ضروری نیست. برندهایی مانند IBM، Apple و Nike برای حضور بیشتر و مداوم در ذهن مخاطبان، از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

  • هدفمندی تبلیغات نمایشی

    می‌توانید وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارتان، جایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید. از این طریق دقیقاً درجایی که تقاضای کسب‌وکار شما وجود دارد ظاهر می‌شوید و امکان دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.

  • امکان هدفگیری مجدد یا Retargeting

    Retargeting به معنی قرار دادن تبلیغات خود در مقابل افرادی است که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، اما در خبرنامه شما عضو نشده‌اند یا محصولی خریداری نکرده‌اند. از این طریق می‌توانید به افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کنید.

  • امکان track کردن کاربران

    دریافت روزانه یا هفتگی نتایج تبلیغات نمایشی مانند تعداد کلیک، ترافیک وب‌سایت، شاخص‌های آگاهی از برند، نرخ تبدیل و میزان فروش به شما کمک می‌کند تا کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح کنید.

مزایای display-ads

معایب تبلیغات بنری

  1. تبلیغات بنری با توجه به اینکه بازدید سایت شما را افزایش میدهد ولی ممکن است مشتریان و مخاطبین هدفمندی را ایجاد نکند.
  2. باعث ایجاد کلیک غیر هدفمند می‌شود که ممکن است نرخ پرش سایت را افزایش دهد.
  3. استفاده بیش از حد از بنر تبلیغاتی باعث آزار بازدیدکننده سایت خواهد شد.
  4. دلیل ساخت بنر جذاب هزینه به نسبت زیادی صرف خواهد شد.
  5. ممکن است به دلیل حجم زیاد مطالب سایت، تبلیغ موردنظر در سایت مورد توجه قرار نگیرد و از دید کاربر مخفی بماند.

با توجه به معایب تبلیغات بنری و کاهش میزان استفاده آن در جهان، مدل تبلیغات نیتیو (تبلیغات همسان) در حال جایگزینی با تبلیغات بنری میباشد.تبلیغات همسان (نیتیو) به تبلیغاتی  گفته میشود که با محتوای سایت همخوانی و یکپارچگی دارند به طوریکه که کاربر هنگامیکه در حال مشاهده سایت میباشد به این مطالب برخورد میکند و زمانیکه برروی آن کلیک میکند وارد سایت صاحب آن محصول یا سرویس میشود که در واقع هدف آن این است خواندن مطلب توسط کاربر را قطع نکند و از نظر بصری کاربر را اذیت نکند.

display-ads گوگل چیست

Share this post

Facebook Twitter LinkedIn Google + Email

Author

writer3

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Related Posts

بازاریابی محصول

بازاریابی محصول

بازاریابی محصول 🔸 Product Marketing که با عناوینی مانند بازاریابی محصول، بازاریابی کالا یا پروداکت مارکتینگ شناخته می شود به... read more

ترافیک ارجاعی

ترافیک ارجاعی(Referral Traffic)

ترافیک ارجاعی(Referral Traffic) ✅کاربرانی که از طریق دیگر سایت ها به جز موتورهای جستجو به سایت شما وارد می شوند،... read more

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer marketing) یک روش بازاریابی است که از افراد شناخته شده در حوزه‌های کاری مختلف... read more

پنجره پاپ آپ

پنجره پاپ آپ در وردپرس چیست؟

پنجره پاپ آپ پاپ آپ ها پنجره‌هایی هستند که در سایت وردپرسی شما بصورت شناور ظاهر می‌شوند تا اخبار و... read more

خبرنامه

خبرنامه چیست ؟ کاربرد و اهمیت آن

خبرنامه چیست ؟ کاربرد و اهمیت آن 🔹سرویس خبرنامه ، دو کار اساسی را برای شما انجام می‌دهد. اول اینکه... read more

صفحه فرود

صفحه فرود یا Landing Page

صفحه فرود یا Landing Page 🔹 صفحه فرود یا Landing Page، صفحه‌ای ساده و مجزا در وب‌سایت شماست که به... read more

وب برندینگ

وب برندینگ چیست؟ تفاوت آن با سئو

وب برندینگ چیست؟ 🔸 وب برندینگ یکی از تکنیک های برندینگ و مدیریت برند است که با استفاده از فضای... read more

adwords چیست

adwords چیست؟

گوگل adwords چیست؟ گوگل adwords یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق... read more

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو (SEM) 🔹SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که... read more

روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید!

انواع روش های تبلیغات اینترنتی به تمامی تبلیغاتی که در فضای اینترنت و وب انجام میشود تبلیغات اینترنتی میگویند. این... read more

جستجو

Follow Us

Facebook Pinterest Instagram Linkedin Telegram

آخرین مطالب

مدیریت فایل کانفیگ وردپرس
افزونه Debug Bar در وردپرس
افزونه Debug Bar در وردپرس
عیب یابی وردپرس
عیب یابی وردپرس ، آموزش wp_debug در وردپرس
آموزش یافتن بهترین قالب وردپرسی
آموزش تنظیمات وردپرس
آموزش تنظیمات وردپرس
ویژگی های هاست
آشنایی با امکانات و ویژگی های هاست
فعالیت کاربران
آموزش رصد فعالیت کاربران در وردپرس به صورت حرفه ای
ساخت چایلد تم در وردپرس
ساخت چایلد تم در وردپرس
نمایش مطالب مرتبط در وردپرس
نمایش مطالب مرتبط در وردپرس
ساخت فرم در وردپرس
ساخت فرم در وردپرس

دسته‌ها

  • آموزش
  • آموزش وردپرس
  • بازاریابی محتوا
  • برنامه نویسی
  • تبلیغات
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • سئو خارجی
  • شبکه
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • کامپیوتر و لپ تاپ
  • گرویتی فرم
  • لینک سازی
  • نرم افزار

بایگانی‌ها

  • ژانویه 2021
  • دسامبر 2020
  • نوامبر 2020
  • اکتبر 2020
  • سپتامبر 2020

دسترسی سریع

  • خانه
  • وبلاگ
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • کارت ویزیت آنلاین
  • پنل پیامکی

عضویت در خبرنامه

    ۹۱۰۰-۱۰۱۱(۰۱۳) info@w3design.ir
    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای تیم w3design محفوظ است.