تبلیغات فیکس یا گربه ماهی
?تبلیغات فیکس
✅ تبلیغات فیکس نوعی آگهی تبلیغاتی با قدرت برند سازی و اثر گذاری بالا می باشد که در بالا یا پایین پنجره مرورگر ظاهر می شود و تا زمانی که کاربر با کلیک برروی دکمه close (بستن)، آن را ببندد روی صفحه باقی می ماند.
✅استفاده از بنر فیکس برای افزایش ورودی فوق العاده، جلب توجه کاربران، معرفی خدمات و محصولات (برندینگ)، جذب مشتری هدفمند، نصب اپلیکیشن، ثبت نام در سایت، تماس از سمت مشتری ، دانلود و … بسیار مناسب میباشد.
✅تبلیغات فیکس باعث ارتقای رتبه در گوگل، جمعآوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتریها یا لیدهای ازدسترفته با ارائه پیشنهادات جذاب نیز میشود.
✅یک راه خوب برندینگ، تبلیغ فیکس (تبلیغ بنری ثابت)در وبسایتهای مطرح ایرانی است
?تبلیغات بنری فیکس
?آیا شما هم همهروزه شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی مختلفی در سطح شهر هستید؟ بعضی از این بیلبوردها خاطرهساز میشوند و تصویری خوب و ماندگار از آن برند در ذهن مخاطب به وجود میآورند و بسیاری از آنها پس از مدتی از خاطر مردم فراموش میشوند، بدون اینکه کسبوکار موردنظر بتواند دقیقا ارزیابی کند چه تعداد کاربر بعد از دیدن بیلبورد از محصولات آنها استفاده کرده و یا به سایت مورد نظر سر زده است.
?تبلیغات بنری فیکس تا حد زیادی به بیلبوردها شباهت دارد. همان گونه که مکان نصب، یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت بیلبوردها میباشد، قیمت تبلیغات بنری ثابت هم بسته به سایت نمایشدهنده و فضایی که از آن سایت به تبلیغکننده اختصاص داده میشود، متفاوت است. گاهی کسبوکارها تصمیم میگیرند صرفنظر از اینکه چند کلیک از تبلیغ خود دریافت میکنند یا چند نفر بنر ثابت آنها را مشاهده میکنند، در فضای خاصی از صفحه حضور داشته باشند.
?تعرفه تبلیغات بنری فیکس با توجه به سایت نمایشدهنده، جایگاهی که در سایت انتخاب میکنید و همچنین مدت زمانی که جهت انتشار تبلیغ خود مشخص میکنید (معمولا یک ماهه) تعیین میشود
?این نوع تبلیغات معمولا با هزینه های بسیار زیادی همراه بوده و تبلیغ دهنده، برای رسیدن به هدف خود، معمولا باید در چندین وب سایت معتبر و با رتبه خوب، تبلیغات خود را در چند ماه انجام دهد. این امر به منزله صرف میلیون ها تومان پول بوده که بی شک هر مدیری توان پرداخت آن را ندارد. پس در درجه اول، تبلیغات ثابت بنری برای همه مدیران کسب و کارها نبوده و فقط کسانی می توانند از این تبلیغات استفاده کنند که توانایی مالی بالایی برخوردار باشند.
?شما می توانید در تبلیغات فیکس بنری، سایت های نمایش دهنده معتبر و مورد علاقه خود را پیدا کرده و سپس بر اساس بودجه ماهیانه خود، فضایی از این سایت ها را برای تبلیغات خود قرار دهید. در این حالت، نمایش و کلیک های تقلبی به هیچ وجه اهمیت نداشته و شما هزینه یک ماه کامل را پرداخت می کنید.
?در این روش، با هزینه کم، امکان شروع تبلیغات اینترنتی نبوده و اگر هم بخواهید با هزینه پایین تبلیغات خود را شروع کنید، بدون شک تاثیری برای کسب و کار شما نخواهد داشت.
?شما در ابتدای کار، هزینه یک ماه تبلیغات را پرداخت می کنید. بدون اینکه بدانید چه تعداد از کاربران سایت نمایش دهنده بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند. این جمله به معنای این است که هم شما می توانید سود کنید و هم ضرر !!!!!
?البته باید به این نکته توجه کنید که در بیشتر این نوع تبلیغ ها، تبلیغ دهنده از لحاظ مالی ضرر خواهد کرد و متناسب با هزینه پرداختی، کلیک های کافی بر روی تبلیغات انجام نمی شود. اما بدون شک، کیفیت کلیک ها بسیار بالاتر از تبلیغات کلیکی بوده و این یکی از مزایای این دسته از تبلیغات به حساب می آید
?چرا برخی کسبوکارها از تبلیغات فیکس استفاده میکنند؟
?هدف بسیاری از کسبوکارها از انتشار تبلیغ فیکس، آگاهی از برند و دیدهشدن است. با استفاده ازتبلیغ فیکس، میتوانید اعتماد و توجه کاربرانِ سایت نمایشدهنده را به برند خود جلب کنید؛ بدون رقابت با سایر تبلیغات، در مدت زمان تعیینشده، در جایگاه موردنظر حضور داشته باشید و مخاطبان بسیاری را با برند خود آشنا سازید. با توجه به اینکه تبلیغ شما در سایتهای معتبر نمایش داده میشود، کاربران بیشتری به آن اعتماد و از آن استفاده میکنند. همچنین میتوانید با قرار دادن لینک utmدار از طریق گوگل آنالیتیکس خود، ترافیک دریافتی را بررسی و کمپین اجرا شده را به درستی تحلیل کنید.
?بعضی از کسبوکارهایی که مشتریان خاص خود را دارند (مانند فروش نرمافزار حسابداری)، تازه وارد بازار شدهاند و هنوز مخاطبان با آنها آشنایی کافی ندارند، میتوانند برای اطمینان از دیده شدن تبلیغ خود از بنر ثابت استفاده کنند. در این صورت آنها اطمینان پیدا خواهند کرد در صف نمایش تبلیغات کلیکی قرار نخواهند گرفت و بنر تبلیغاتی آنها در جایگاه موردنظر نمایش داده خواهد شد.
مزایای مهم تبلیغات فیکس :
?پرداخت ها به شکل ماهیانه بوده و تعداد کلیک ها و نمایش ها برای شما اهمیتی ندارد.
? امکان انتخاب وب سایت های نمایش دهنده تبلیغات شما وجود دارد.
? کیفیت بالای کلیک ها
معایب تبلیغات فیکس:
? هزینه ماهیانه بسیار بالا
? ریسک مالی زیاد بر روی کمپین تبلیغاتی خود
? کمیت پایین کلیک ها در مقایسه با هزینه پرداخت شده
?تبلیغات فیکس بنری و تبلیغات کلیکی، دو شاخه بسیار مهم از تبلیغات اینترنتی به حساب می آیند.
?در خیلی مواقع، تبلیغ دهنده ها، به مقایسه این دو شاخه از تبلیغات پرداخته و بررسی می کنند که برای رسیدن به هدف خود، کدام یک از این تبلیغات، برای آنها مناسب تر می باشند.
دیدگاهتان را بنویسید